E-sook E-handelsplattform

-för dig som vill starta

e-handelsbutik

 

Med E-sook e-butikslösning har du full koll över din försäljning, produkter och dina kunder. Ordrar är superenkla att hantera. Vill du kan du få ett SMS direkt till mobilen eller ett mail så snart en ny order inkommit. Paketera och skicka, och välj "Sätt som levererad" på ordern, så skickas en bekräftelse ut via mail till din kund. En e-butik ska vara enkel att hantera för att det ska vara lönsamt. Massor med fina funktioner för att underlätta din vardag!

 

Snabbt, smidigt och enkelt! 

 

- Kontakta oss, så hör vi oss för om Dina behov och tankar, så sätter vi ihop en offert till dig.

 

- Känns allt bra, hjälper vi dig att sätta upp en tidplan och du får en projektledare som du har kontakt med.

 

- Tillsammans hjälper vi dig att komma igång att med hjälp av vårt importverktyg snabbt lägga in artiklar med bilder.

 

- Innan din e-butik öppnar så har vi en genomgång.

 

- När allt rullar på är vi självklart med som ditt stöd med vår support genom din framtida resa!

 

Lätt att anpassa och sammankoppla din e-butik med butikskassan

Biznis E-kassa

 

Många pratar om CMS, vi pratar om kundrelationer. Här finns enorm potential att växa vidare. Inga svåra ord, omnikanal - ja självklart har vi det, men vi pratar hellre om hur du med Alpacha´s systemlösningar kan låta kunden komma till din butiksingång från flera olika ställen. Till exempel via nätet och din e-handelsbutik eller via din fysiska butik. Det ska inte spela någon roll, kunden ska känna igen sig och har du vår Biznis e-kassa för butik, kan du enkelt sammankoppla lager, presentkort, administration m m med  din e-handel i en och samma systemlösning. Tänk vad skönt att slippa flera olika system! 

 

Hur går jag tillväga?

Många av våra kunder känner sig lite osäkra på hur de ska börja, i vilken ände. Det är svårt ibland när man kanske även har en fysisk butik att hantera samtidigt. För många är det då lätt att börja med e-handeln för att sedan koppla på Alpachakassan Biznis E-kassa. Då finns redan alla artiklar inlagda och det är bara att fortsätta. Eller så börjar man tvärtom, med kassan och startar e-handeln efter det och då har man ändå alla artiklar klara via kassan. Smidigt och bra. Största fördelen många upplever är att man kan välja att ha ett och samma lager, men även att man kan välja att ha vissa artiklar på nätet, vissa i butik och andra i gemensamt lager.  

Kunskap & Support

 

 

 

Alpacha har lång erfarenhet av webbprojekt. Sedan starten år 2000 har vi utvecklat många webbplatser och e-handelsprojekt och vi vet vad som krävs och hur man bör göra för att lyckas.  

 

Vill du också att din e-handelsplattform ska anpassa sig efter dina affärer och inte tvärtom? E-sook är från grunden framtaget av Alpacha för att anpassas och skräddarsys för de unika behov du som e-handlare har. Tillsammans med Dig fokuserar vi på det väsentliga - din framgång

 

Som kund hos Alpacha har du fri support både via e-post samt telefon rörande er webbplats och e-handel.

Hos oss finns även möjlighet att integrera kassa och lager i samma system. Hör med oss om Biznis E-kassa.

 

Bas

 

Design enligt mall
Responsiv design
SEO-Funktioner
Säker drift

Lagerhantering

Import / Export

Fraktklasser

Kunddatabas

Fri frakt-funktion

Statistik och rapporter

1 bild / artikel

 

 

 

Växa

 

Design enligt mall
Responsiv design
SEO-Funktioner

Säker drift

Lagerhantering
Import-verktyg med bilder

Fraktklasser

Kunddatabas

Artikelvarianter / Egenskaper

Erbjudanden / Rabatter

Statistik och rapporter

Marknadsföringsfunktionalitet

Sms-avisering

Nyhetsbrevsfunktioner

Returhantering

Upp till 3 bilder / artikel

Sökfunktion

Pro

 

Offert

Startkostnad: Offert

 

Paketet för dig som vill ha funktionalitet

utöver det vanliga, oavsett om det gäller att sälja

tjänster eller produkter. Kontakta oss för ett förutsättningslöst möte!

 

 

 

 

 

 

Är du verksam i Kalmar län så har vi särskilda Quickstart-paket för dig, anges vid förfrågan till oss.

"Jag vill starta e-handel" - Kontakta oss för mer information

 

Payson är en svensk betaltjänst som funnits sedan 2004 och som idag hjälper över 10.000 e-handlare att ta betalt. PaysonCheckout är en responsiv helhetslösning som erbjuder kortbetalning via Visa & Mastercard, direktbanksbetalning (i Sverige & Finland), samt faktura, delbetalning och mobilbetalning inom Sverige. PaysonCheckout har stöd för nordiska språk och engelska. Kunder som betalar behöver inte ha ett konto på Payson.

Mer information om Payson hittar du här: https://www.payson.se/sv/foretag-betallosningar/betalsystem/

 

Klarna AB är ett svenskt IT-företag som grundades 2005. Företaget tillhandahåller betalningslösningar för e-handelsbranschen, där konsumenten får varan först och betalar i efterhand när de handlar online. Klarna tar, med vissa reservationer, all kredit- och bedrägeririsk, så att e-butiken garanteras betalning.