Samarbete med Balmid Hair

Alpacha och Balmid Hair vill göra ditt salongsliv smidigare, tryggare och enklare. Med denna vision har Balmid Hair tillsammans med Alpacha valt att ingå ett partnerskap. Vi kan nu erbjuda fantastiska lösningar som gör att du kan vara med och erbjuda dina kunder bra priser och bättre service. Tillsammans kan vi nu leverera marknadens mest kompletta lösning.

 

I samband med samarbetet så kör vi ett erbjudande som gäller året ut:

10% rabatt hos både BalmidHair och Alpacha! Vare sig du köper hemsida, inredning, hårprodukter eller ett bokningsprogram med kassa! Ange kod: AlpBal19 för att ta del av erbjudandet.

 

 

Alpacha och Balmid Hair i ett partnerskap

Publicerad: 2019-09-20 09:24

Anna Tingfors

CEO & Grundare


Anna grundade Alpacha år 2000 i början av digitaliseringen för kassa- och bokningssystem. Alpacha-systemen har vuxit fram genom åren alltid baserat på kundernas behov och efterfrågan.  Efter många år inom branschen för kassa och bokningssystem så är Alpacha idag ledande avseende användarvänliga och funktionsrika programvaror med tillhörande support.

Digitaliserat samhälle kräver minst lika hög service som tidigare, men mer effektiv sådan

 

Har du undrat hur det kommer att bli i framtiden och hur digitaliseringen påverkar din vardag? Alpacha har över 20 års erfarenhet av systemlösningar och har marknadens mest moderna plattform där man i butiken kan förenkla arbetsmoment för de anställda. Ett system ska kunna hjälpa dig som företagare att bidra till snabb och tillförlitlig service till kunderna.

 

Glöm den tiden när man står och handskriver lappar, Genom att ha en enda bra plattform, där alla dina arbetsflöden kan samverka, maximerar nyttan av ett system. Idag är det inte "bara en kassa", eller "jag är så liten företagare" som gäller. Med en prisvärd systemlösning som du kan växa dig vidare i, underlättar du dina egna arbetsmoment och dessutom bidrar till att öka din försäljning. Att ha ett bra system ska vara som att ha en extra medarbetare som du slipper betala sociala arbetsgivaravgifter, sjuklöner m m till, men som sköter det administrativa åt dig. Fördelarna är många med att ha ett enda system för både kassa, onlinebokning, journal, marknadsföring, löner m m är att du har allt på ett och samma ställe. Inte flera olika system som du måste hålla koll på med support från flera olika ställen. 

 

Rätt information ger högre kvalitét och större trygghet för dig och dina kunder

 

Det är så lätt att glömma bort småsaker. Genom att ha en digitaliserad tillvaro underlättar du både för dina kunder och för ditt företag. Allt du slår in i kassan finns sparat även om du inte hunnit ta ut rapporterna. Viktiga noteringar på kundkorten gör att du kan ha ett proffsigare bemötande, trots kanske lite stressigare dagar ibland. Genom att hela samhället blir mer och mer digitaliserat ökar också kraven på dig som företagare att möta kunderna där kunderna är. Även om det är att ha öppet dygnet runt, så kan du nu ha det även om det inte är du som arbetar, utan ditt system. Tryggt och enkelt för dig, ditt företag och för dina kunder.