Kampanj betalterminal 199:-/ mån (399:-)

Vi har nu kampanjerbjudande på den nya kassakopplade betalterminalen P400 från Verifone med "blippfunktion". Specialkampanj för Alpacha´s kunder.

Genom vårt partnersamarbete med Verifone kan vi nu erbjuda dig som har något av våra kassasystem ett förmånligt pris. Bindningstid 36 månader.
*Kassa från 299:-/ mån inkl. kontrollbox (krav från skatteverket)

Med vårt förmånliga inlösenavtal via Swedbank Pay har du en högklassig, modern och billig total-lösning. Har du annan bank? Inga problem, det funkar bra ändå. 

 

"Vi hjälper dig hela vägen från att beställa betalterminal och inlösenavtal till registrering av kassan hos skatteverket."


Till Alpacha-kassorna har du möjlighet att göra tillval med mer funktioner som passar just din verksamhet. Bokningssystem, ärendehanteringssystem och direktmarknadsföring och direkt kommunikation via spårbara SMS till dina kunder.
*PC-kassa
Kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Publicerad: 2020-10-12 13:54

Digitaliserat samhälle kräver minst lika hög service som tidigare, men mer effektiv sådan

 

Har du undrat hur det kommer att bli i framtiden och hur digitaliseringen påverkar din vardag? Alpacha har över 20 års erfarenhet av systemlösningar och har marknadens mest moderna plattform där man kan förenkla arbetsmoment för dig och dina anställda. Ett system ska kunna hjälpa dig som företagare att bidra till snabb och tillförlitlig service till kunderna.

 

Glöm den tiden när man står och handskriver lappar, Genom att ha en enda bra plattform, där alla dina arbetsflöden kan samverka, maximerar nyttan av ett system. Idag är det inte "bara en kassa", eller "jag är så liten företagare" som gäller. Med en prisvärd systemlösning som du kan växa dig vidare i, underlättar du dina egna arbetsmoment och dessutom bidrar till att öka din försäljning. Att ha ett bra system ska vara som att ha en extra medarbetare som du slipper betala sociala arbetsgivaravgifter, sjuklöner m m till, men som sköter det administrativa åt dig. Fördelarna är många med att ha ett enda system för både kassa, onlinebokning, journal, marknadsföring, löner m m är att du har allt på ett och samma ställe. Inte flera olika system som du måste hålla koll på med support från flera olika ställen. 

 

Rätt information ger högre kvalitét och större trygghet för dig och dina kunder

 

Det är så lätt att glömma bort småsaker. Genom att ha en digitaliserad tillvaro underlättar du både för dina kunder och för ditt företag. Allt du slår in i kassan finns sparat även om du inte hunnit ta ut rapporterna. Viktiga noteringar på kundkorten gör att du kan ha ett proffsigare bemötande, trots kanske lite stressigare dagar ibland. Genom att hela samhället blir mer och mer digitaliserat ökar också kraven på dig som företagare att möta kunderna där kunderna är. Även om det är att ha öppet dygnet runt, så kan du nu ha det även om det inte är du som arbetar, utan ditt system. Tryggt och enkelt för dig, ditt företag och för dina kunder.